Zmiana koloru:

Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję
Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Panel administracyjny

 

Zobacz panel administracyjny sklepu!

 

demo.sellsmart.pl/admin

Szybki kontakt

81 555 55 55

kontakt@dosklepu.pl

Czynne Pn-Pt
9:00-16:00

box_1_platnocs.png
box_2_transport.png
box_3_dostawa.png
box_4_zwrot.png

Lista plików

Komentarze

  • Serdecznie polecam produkt sellsmart firmy LabSQL. Jakosc wykonania jest b.dobra. Goraco polecam!

    Agnieszka, 2014-06-01 05:35

  • Dobry partner w biznesie, polecam Obsługa szybka i bezproblemowa.

    Zbigniew, 2014-06-17 15:04

  • Świetne porady dla osób nie mających pojęcia o informatyce. Dzięki!

    Paweł, 2014-06-18 14:36

  • Serdecznie polecam produkt sellsmart firmy LabSQL. Jakosc wykonania jest b.dobra. Goraco polecam!

    Agnieszka, 2014-06-24 18:38

  • Znalazłem odpowiedzi na pytania, które mnie nutrowały.

    Grzesiek, 2014-06-14 17:32

FAQ

Czy zamówienie złożone w sklepie zostanie zrealizowane?

Nie. Sklep jest wersją demonstracyjną mającą za zadanie przedstawić możliwości systemu do obsługi sklepów internetowych SellSmart. Złożone zamówienia nie będą realizowane.

 


 

Czy ceny Produktów w Sklepie Internetowym różnią się od Sklepów fizycznych?

Ceny podane na stronie internetowej naszego sklepu obowiązują tylko w przypadku Zamówień i Rezerwacji złożonych za jej pośrednictwem. W Sklepach fizycznych ceny niektórych produktów mogą się różnić od tych prezentowanych w Serwisie.
W przypadku Zamówienia lub Rezerwacji (złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej) z transportem do wybranego Sklepu fizycznego, obowiązująca cena Produktu to ta, która widnieje w Sklepie Internetowym (nawet jeśli wartość tego samego towaru w Sklepie fizycznym, w którym dokonujesz zakupu jest wyższa).
Wszystkie ceny prezentowane przy Produktach na stronie naszego Sklepu Internetowego są cenami brutto.

 

Gdzie odszukam porady dot. zakupów?

Na stronie Sklepu Internetowego umieściliśmy dział z poradami i aktualnościami. Artykuły mogą pomóc w wyborze sprzętu, a także w prosty sposób tłumaczą właściwości zawiłych technologii oraz dostarczają cennych wskazówek pomocnych w odpowiednim podłączeniu i skonfigurowaniu zakupionego Towaru. Artykuły skatalogowane są w taki sam sposób jak Produkty na naszej stronie, co znacznie ułatwia nawigację w tym dziale. Wszystkie dostępne teksty można znaleźć tutaj.
Najpopularniejsze artykuły w danej kategorii dostępne są również pod produktami, których dotyczą. Nad wartością merytoryczną naszych tekstów pracuje sztab ekspertów, który aktualizuje je na bieżąco. Gorąco zachęcamy do lektury, która z pewnością pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości i rozwiązać problemy związane ze sprzętem.

 

Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?


Na karcie każdego produktu znajduje się informacja dotycząca dostępności Towaru w danej chwili.

Zapowiedź W najbliższym czasie Towar będzie dostępny w naszym Sklepie Internetowym. Dołożymy wszelkich starań, aby pojawił się w sprzedaży jak najszybciej.
Przedsprzedaż Towar możesz zakupić zanim będzie dostępny w sklepach, zostanie on wysłany w dniu premiery.
Na zamówienie Sprzęt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień lub Rezerwacji zajmuje około 30 dni roboczych.
Wysyłamy od 7 do 14 dni Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 7 do 14 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia.
Wysyłamy od 14 do 28 dni Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 14 do 28 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia.
Chwilowo niedostępny Towar niedostępny w sieci sprzedaży i w magazynie dostawcy.

 

Czy jest możliwy odbiór Zamówienia w paczkomatach InPost??

Produkty zamówione za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego mogą zostać dostarczone do Paczkomatów 24/7 firmy InPost.

 

Jakie Towary można zamówić do paczkomatu?

Do paczkomatów dostarczane są Towary małych rozmiarów (aparaty fotograficzne, telefony, gry, odtwarzacze mp3, dyski itp.)

 

Co zrobić, żeby Towar trafił do paczkomatu?

Po dodaniu Towaru do koszyka wybierz sposób zakupu - zakup przez Internet z dostawą do Paczkomatu 24/7. W kolejnym kroku dostępny będzie wybór paczkomatu. Strona pokaże Ci te paczkomaty, które znajdują się najbliżej Twojego miejsca zamieszkania. Jeśli jesteś zainteresowany innymi paczkomatami wybierz opcję Inny Paczkomat 24/7.

 

Jakie opcje transportu obowiązują w przypadku przesyłek dostarczanych do paczkomatów?

Towar do Paczkomatu 24/7 transportowany może być w trybie ekspresowym, standardowym i darmowym. Opcja transport darmowy dostępna jest tylko dla Zamówień, których cena wynosi minimum 99 zł.

 

Kiedy Towar zostanie dostarczony do paczkomatu?

Datę transportu można wybrać w trakcie składania Zamówienia. Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia Zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towar oczekuje na odbiór przez kolejne 3 dni robocze od chwili dostarczenia.

 

Jak odebrać Towar z paczkomatu?

Firma InPost na podany przez Ciebie numer telefonu prześle wiadomość SMS z kodem umożliwiającym otwarcie paczkomatu. W trakcie składania Zamówienia zwróć więc szczególną uwagę na to, czy podany przez Ciebie numer jest nadal aktualny.

 

W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?

Godziny transportu uzależnione są od wybranego sposobu dostarczenia przesyłki do odbiorcy.
Do paczkomatów dostarczane są Towary małych rozmiarów. Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia Zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towar oczekuje na odbiór do 3 dni roboczych od chwili dostarczenia do paczkomatu.

Towary małogabarytowe Transport Towarów „małych” - aparaty fotograficzne, kamery wideo, czajniki, golarki, laptopy, tablety, odkurzacze, okapy podszafkowe, smartfony, gry i konsole itd. realizowana jest przez firmy kurierskie. Zamówienia docierają do Klientów w dni robocze w godzinach od 09:00 do 19:00. W celu zweryfikowania przypuszczalnej godziny transportu zalecamy kontakt z firmą, która realizuje dostawę (UPS, DHL lub DPD). Informacje niezbędne do zweryfikowania statusu przesyłki (m.in.: numer listu przewozowego) wysyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Towary dużogabarytowe W przypadku Towarów w dużych - pralki, lodówki, kuchnie, piekarniki, zmywarki, telewizory powyżej 40 cali itd. dostawa realizowana jest przez transport sklepu. Podczas składania Zamówienia istnieje możliwość wybrania konkretnego przedziału czasowego, w którym Towar zostanie dostarczony.Paczkomaty 24/7 firmy InPost

Paczkomaty 24/7 firmy InPost Do paczkomatów dostarczane są Towary małych rozmiarów. Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia Zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towar oczekuje na odbiór do 3 dni roboczych od chwili dostarczenia do paczkomatu.

 

Czy po złożeniu Zamówienia mogę zmienić termin dostarczenia?

Każdemu z nas przytrafiają się wypadki losowe, które potrafią namieszać w kalendarzu. W związku z tym udostępniliśmy możliwość zmiany terminu transportu Towaru zamówionego/zarezerwowanego za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego.
Zmiana transportu dla Towarów, które mają zostać dostarczone pod konkretny adres:
Jeżeli zamówiłeś Towar w sklepie internetowym lub Centrum Obsługi Klienta zadzwoń pod numer81 527 64 93 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).
Zmiana terminu odbioru Towarów w Sklepie fizycznym zarezerwowanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Jeżeli zamówiłeś/zarezerwowałeś Towar w Sklepie Internetowym lub Centrum Obsługi Klienta z opcją odbioru w Sklepie fizycznym, zadzwoń pod numer telefonu wypisany w dokumencie zamówienia/rezerwacji, w jego dolnej części za słowami "W przypadku niedostarczenia sprzętu prosimy o kontakt...". Na ewentualną zmianę terminu odbioru masz czas do momentu wygaśnięcia zamówienia/rezerwacji.

 

Brak faktury

W celu otrzymania duplikatu dokumentu zakupu prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza, który znajduje się tutaj. Ważne jest, aby podczas wypełniania zgłoszenia podać numer Zamówienia oraz zaznaczyć jedną z dostępnych form wysyłki:

  • elektroniczna - dokument zostanie wysłany za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie pdf.
  • papierowa - dokument zostanie wysłany pocztą tradycyjną (prosimy o uwzględnienie adresu wysyłki w trakcie wypełniania formularza).

Elektroniczny dowód zakupu zostanie przesłany e-mailem oraz pojawi się w Koncie Klienta w terminie 2-3 dni od momentu dostarczenia Zamówienia.

 

Czy realizujemy wysyłki za granicę?

Transport Towarów zamówionych za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego odbywa się tylko na terytorium Polski.
Nie wysyłamy Zamówień za granicę.

 

Jakie sposoby płatności są akceptowane?

W Sklepie akceptowane są następujące sposoby płatności:

  • Karty płatnicze (Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron)
  • Karta Podarunkowa
  • Bony towarowe
  • Raty
  • Przelewy bankowe

 

Cennik opłat pobieranych od wybranych sposobów płatności:

  • Płatność gotówką przy odbiorze - 4,95 zł.
  • Przelew tradycyjny lub błyskawiczny
  • Karta kredytowa - brak opłat
  • Płatność portfelem elektronicznym MasterPass - brak prowizji
  • Dla sposobu płatności przelew oraz raty nie ma dodatkowych opłat.
  • Dla sposobu płatności w Sklepie fizycznym nie ma dodatkowych opłat.

    Wszystkie opłaty są wyraźnie wyszczególnione w procesie składania Zamówienia.

 

Czy aby wziąć Raty przez Internet muszę posiadać konto osobiste?

Tak. Aby skorzystać z Rat przez Internet musisz posiadać osobiste konto internetowe. Lista obsługiwanych Banków w procesie autoryzacji tożsamości wyświetla się automatycznie po wyborze płatności Raty przez Internet. Jeżeli na liście nie ma Twojego Banku, proponujemy skorzystać z oferty ratalnej w naszych sklepach stacjonarnych, w tym celu należy zmienić formę płatności na Raty z Doradcą. Możesz również wybrać inną, dogodną dla Ciebie formę płatności dla Twojego zamówienia

 

Dostałem odmowną decyzję banku - co więcej mogę zrobić?

Zapraszamy Cię do najbliższego sklepu stacjonarnego, tam Doradca przedstawi Ci szerszą ofertę ratalną.

 

Informacje o TAX FREE

Dzięki TAX FREE turyści posiadający stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej mogą uzyskać potwierdzenie, za pośrednictwem którego, nabywają prawo do otrzymania zwrotu podatku VAT za zakupy dokonane w Sklepie fizycznym, jeżeli zakupione w Polsce towary wywożą w stanie nienaruszonym poza obszar UE.

  • Procedura
  • Regulamin
  • Wzór pełnomocnictwa

 

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Konsument (zakup w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową), zgodnie z brzmieniem art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 ze zm.) może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie.

 zwrot.png

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość możesz złożyć korzystając z:

  • Elektronicznego formularza Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość Towaru - dotyczy Towaru. Po wypełnieniu formularza niezwłocznie prześlemy na podany adres e-mail potwierdzenie otrzymania drogą elektroniczną.
  • Własnego formularza lub naszego Wzoru Oświadczenia do odręcznego wypełnienia-dotyczy Towaru, Karty Podarunkowej, Usługi Dodatkowej
  • Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz zwracany Towar należy wysłać na poniższy adres.
  • Możesz też skorzystać z zakładki kontakt

 

Jak zgłosić swoją skargę lub uwagi?

Dokładamy wszelkich starań, aby jakość oferowanych usług stała na jak najwyższym poziomie. Jeśli masz dla nas jakieś wskazówki, sugestie lub realizacja Twojego zamówienia przebiegła z problemami – skontaktuj się z nami! W tym celu użyj formularza znajdującego się w zakładce "Kontakt". Na wszystkie wiadomości udzielimy odpowiedzi w najszybszym możliwym terminie. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji, która z pewnością usprawni proces realizacji zgłoszenia.